Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10136
Назва: Особливості впливу маркетингової діяльності на формування ринку медичних послуг
Автори: Ясинська, Ельвіра Цезарівна
Дата публікації: 24-лис-2015
Видавництво: ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ СВІТОВОЇ НАУКИ: Збірник статей учасників тридцять п’ятої міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал світової науки – ХХІ сторіччя» (24-27 листопада 2015 р.). – Видавництво ПГА. – Запоріжжя, 2015. – 66 с.
Опис: В статье проанализировано влияние факторов формирования рынка медицинских услуг, а также оценка маркетинговой деятельности, которая направлена на получение качественной медицинской помощи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10136
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
особливості впливу маркетингової діяльності на формування.pdf290.48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.