Інтелектуальні Фонди БДМУ

Нервово-психічний розвиток як показник стану здоров'я дітей шкільного віку, що проживають за умов йодного дефіциту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кроха, Н.В.
dc.date.accessioned 2015-02-26T09:04:03Z
dc.date.available 2015-02-26T09:04:03Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.other УДК 616.8-053.5:546.15.002.23
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8288
dc.description.abstract У роботі наведені показники стану здоров'я дітей шкільного віку, їх інтелектуальний розвиток залежно від району мешкання з різним ступенем йодного забезпечення. Встановлено, що із збільшенням ступеня йодної недостатності порушується стан їхнього здоров'я, знижується рівень розумової працездатності та показники основних когнітивних функцій. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Буковинський медичний вісник ru_RU
dc.subject діти шкільного віку ru_RU
dc.subject йододефіцитний стан ru_RU
dc.subject стан здоров'я ru_RU
dc.subject нервово-психічний розвиток ru_RU
dc.subject дети школьного возраста ru_RU
dc.subject йододефицитное состояние ru_RU
dc.subject состояние здоровья ru_RU
dc.subject нервно-психическое развитие ru_RU
dc.subject school age children ru_RU
dc.subject iodine deficiency state ru_RU
dc.subject health level ru_RU
dc.subject neuropsychic development ru_RU
dc.title Нервово-психічний розвиток як показник стану здоров'я дітей шкільного віку, що проживають за умов йодного дефіциту ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу