DSpace Repository

Роль проблемних питань до змісту лекції та методу ПРЕС в поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін

Show simple item record

dc.contributor.author Роговий, Юрій Євгенович uk_UA
dc.contributor.author Білоокий, В'ячеслав Васильович uk_UA
dc.contributor.author Каліновська, Ірина Валентинівна uk_UA
dc.contributor.author Слободян, Олександр Миколайович uk_UA
dc.contributor.author Rogovyi, Yu.Ye. en
dc.contributor.author Bilookiy, V.V. en
dc.contributor.author Kalinovska, I.V. en
dc.contributor.author Slobodian, O.M. en
dc.date.accessioned 2023-10-25T08:52:00Z
dc.date.available 2023-10-25T08:52:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 616-092
dc.identifier.other DOI 10.24061/1727-0847.22.2.2023.22
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21485
dc.description.abstract Резюме. У статті зосереджено увагу на ролі проблемних питань до змісту лекції та методу ПРЕС в покращанні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження – описового співставлення – для аналізу, синтезу і узагальнення ролі проблемних питань до змісту лекції та методу ПРЕС у можливості суттєвого покращання засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін. uk_UA
dc.description.abstract Abstract. The article focuses on the role of problematic issues in the content of the lecture and the PRES method in improving the teaching of fundamental theoretical and clinical disciplines. The specificity of the topic is the analytical approach to application research method – descriptive comparison – for the analysis, synthesis and generalization of the role of problematic issues in the content of the lecture and the PRES method in the possibility of significantly improving the assimilation of leading theoretical and clinical disciplines. en
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Клінічна анатомія та оперативна хірургія (науково-практичний медичний журнал) uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject проблемні питання до змісту лекції uk_UA
dc.subject метод ПРЕС uk_UA
dc.subject високопрофесійні компетенції uk_UA
dc.subject the educational process en
dc.subject problematic questions related to the content of the lecture en
dc.subject the PRES method en
dc.subject highly professional competencies en
dc.title Роль проблемних питань до змісту лекції та методу ПРЕС в поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін uk_UA
dc.title.alternative The role of problematic questions to the content of the lecture and the PRES method in improving the teaching of fundamental theoretical and clinical disciplines en
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Клінічна анатомія та оперативна хірургія [82]
    Засновником і видавцем журналу “Клінічна анатомія та оперативна хірургія”, є Буковинський державний медичний університет. Видання зареєстроване Державним комітетом інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України 5 квітня 2002 року (свідоцтво – серія КВ, № 6031). Постановами президії Вищої атестаційної комісії України від 10.12.03 № 1-05/10 та 14.10.09 № 1-05/4 журналу “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” надано статус наукового фахового видання України, в якому можуть публікуватися результати докторських та кандидатських дисертацій в галузі медицини. Засновником і видавцем є Буковинський державний медичний університет. ISSN 1727-0847 (Print), ISSN 1993-5897 (On-line)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account