Інтелектуальні Фонди БДМУ

Роль таксономії Бенджаміна Блума в поліпшенні засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Роговий, Юрій Євгенович
dc.contributor.author Білоокий, В'ячеслав Васильович
dc.contributor.author Геруш, Олег Васильович
dc.contributor.author Rohovyi, Yu.Ye.
dc.contributor.author Bilo’okiy, V.V.
dc.contributor.author Gerush, O.V.
dc.date.accessioned 2023-10-16T06:37:02Z
dc.date.available 2023-10-16T06:37:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other DOI: 10.24061/2413-0737.27.2.106.2023.10
dc.identifier.other УДК 378.091.27-043.61:811.11
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21405
dc.description.abstract Резюме. Відомо, що рівні засвоєння навчального матеріалу в таксономії мають відмінності залежно від типу цілей навчання: когнітивних (знання), афективних (ціннісні орієнтації) та психомоторних (рухові навички). Вищезазначене є вагомим чинником для формування усвідомлення діяльності лікаря і фармацевта на практиці з використанням інтегративного принципу патофізіології. Resume. It is known that the levels of assimilation of educational material in the taxonomy differ depending on the type of learning goals: cognitive (knowledge), affective (value orientations) and psychomotor (motor skills). The above is a significant factor for the formation of awareness of the activity of a pharmacist in practice using an integrative approach to pathophysiology. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) uk_UA
dc.subject таксономія Бенджаміна Блума uk_UA
dc.subject покращання навчального процесу uk_UA
dc.subject інтегративний підхід uk_UA
dc.subject когнітивні, афективні, психомоторні навчальні цілі uk_UA
dc.subject рівні засвоєння uk_UA
dc.subject Benjamin Bloom's taxonomy uk_UA
dc.subject improvement of the educational process uk_UA
dc.subject integrative approach uk_UA
dc.subject cognitive, affective, psychomotor educational goals uk_UA
dc.subject levels of learning uk_UA
dc.title Роль таксономії Бенджаміна Блума в поліпшенні засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплін uk_UA
dc.title.alternative The role of Benjamin Bloom's taxonomy in improving the mastery of basic theoretical and clinical disciplines uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Буковинський медичний вісник [179]
    Український науково-практичний журнал "Буковинський медичний вісник" приймає до опублікування оригінальні дослідження, критичні наукові огляди та випадки з лікарської практики з різних проблем клінічної та експериментальної медицини. Крім того, редакція приймає матеріали з розділів "Проблеми вищої школи", "Ювілеї", "Рецензії", "Листи до редакції", "Історія кафедри", "Пам'ятні дати". Заснований у лютому 1997 року. ISSN (print): 1684-7903, ISSN (online):2413-0737

Показати скорочений опис матеріалу