dc.contributor.author |
Роговий, Юрій Євгенович |
|
dc.contributor.author |
Білоокий, В'ячеслав Васильович |
|
dc.contributor.author |
Геруш, Олег Васильович |
|
dc.contributor.author |
Rohovyi, Yu.Ye. |
|
dc.contributor.author |
Bilo’okiy, V.V. |
|
dc.contributor.author |
Gerush, O.V. |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-16T06:37:02Z |
|
dc.date.available |
2023-10-16T06:37:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
DOI: 10.24061/2413-0737.27.2.106.2023.10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.091.27-043.61:811.11 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21405 |
|
dc.description.abstract |
Резюме. Відомо, що рівні засвоєння навчального матеріалу в таксономії мають відмінності залежно від типу цілей навчання: когнітивних (знання), афективних (ціннісні орієнтації) та психомоторних (рухові навички).
Вищезазначене є вагомим чинником для формування усвідомлення діяльності лікаря і фармацевта на практиці з використанням інтегративного принципу патофізіології.
Resume. It is known that the levels of assimilation of educational material in the taxonomy differ depending on the type of learning goals: cognitive (knowledge), affective (value orientations) and psychomotor (motor skills).
The above is a significant factor for the formation of awareness of the activity of a pharmacist in practice using an integrative approach to pathophysiology. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) |
uk_UA |
dc.subject |
таксономія Бенджаміна Блума |
uk_UA |
dc.subject |
покращання навчального процесу |
uk_UA |
dc.subject |
інтегративний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
когнітивні, афективні, психомоторні навчальні цілі |
uk_UA |
dc.subject |
рівні засвоєння |
uk_UA |
dc.subject |
Benjamin Bloom's taxonomy |
uk_UA |
dc.subject |
improvement of the educational process |
uk_UA |
dc.subject |
integrative approach |
uk_UA |
dc.subject |
cognitive, affective, psychomotor educational goals |
uk_UA |
dc.subject |
levels of learning |
uk_UA |
dc.title |
Роль таксономії Бенджаміна Блума в поліпшенні засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплін |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The role of Benjamin Bloom's taxonomy in improving the mastery of basic theoretical and clinical disciplines |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |