Інтелектуальні Фонди БДМУ

Роль критичного мислення в покращанні викладання фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Роговий, Юрій Євгенович uk_UA
dc.contributor.author Білоокий, Олександр В'ячеславович uk_UA
dc.contributor.author Білоокий, В'ячеслав Васильович uk_UA
dc.contributor.author Rohovyi, Yu.Ye. en
dc.contributor.author Bilookiy, O.V. en
dc.contributor.author Bilookiy, V.V. en
dc.date.accessioned 2023-10-16T06:34:03Z
dc.date.available 2023-10-16T06:34:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other DOI: 10.24061/2413-0737.27.1.105.2023.15
dc.identifier.other УДК: 378.091.27-043.61:811.11
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21394
dc.description.abstract Мета роботи – захистити точку зору, що впровадження технологій критичного мислення в навчальний процес буде сприяти покращанню підготовки фахівців медичної галузі з істотним поліпшенням якості викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Висновки. Застосування технологій критичного мислення: «квітка лотоса», «шість капелюхів Едварда де Боно», фішбоун, «мозкових штурмів», інтелектуальних карт дозволяє удосконалити якість навчання з використанням інтегративного підходу патофізіології, що дасть можливість ефективно реалізувати компетентісний підхід та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаря. uk_UA
dc.description.abstract Objective. Defend the point of view that the introduction of critical thinking technologies into the educational process will contribute to the improvement of the training of specialists in the medical field with a significant enhancement in the quality of teaching fundamental theoretical and clinical disciplines. Conclusions. The application of critical thinking technologies: the lotus flower, Edward de Bono's six hats, fishbone, brainstorming, intellectual maps allows to improve the quality of education using the integrative approach of pathophysiology, which will make it possible to effectively implement a competent approach and contribute to the formation of awareness of the practical activity of a doctor. en
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject покращання навчального процесу uk_UA
dc.subject інтегративний підхід uk_UA
dc.subject «квітка лотоса» uk_UA
dc.subject «шість капелюхів Едварда де Боно» uk_UA
dc.subject critical thinking en
dc.subject improvement of the educational process en
dc.subject integrative approach en
dc.subject lotus flower en
dc.subject Edward de Bono's six hats en
dc.title Роль критичного мислення в покращанні викладання фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін uk_UA
dc.title.alternative The role of critical thinking in improving the teaching of fundamental theoretical and clinical disciplines en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Буковинський медичний вісник [179]
    Український науково-практичний журнал "Буковинський медичний вісник" приймає до опублікування оригінальні дослідження, критичні наукові огляди та випадки з лікарської практики з різних проблем клінічної та експериментальної медицини. Крім того, редакція приймає матеріали з розділів "Проблеми вищої школи", "Ювілеї", "Рецензії", "Листи до редакції", "Історія кафедри", "Пам'ятні дати". Заснований у лютому 1997 року. ISSN (print): 1684-7903, ISSN (online):2413-0737

Показати скорочений опис матеріалу