dc.contributor.author |
Bebykh, Valentyna |
|
dc.contributor.author |
Rak, Oleksandr |
|
dc.contributor.author |
Бебих, Валентина |
|
dc.contributor.author |
Рак, Олександр |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-16T06:33:50Z |
|
dc.date.available |
2023-10-16T06:33:50Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
UDK 378.147:811.111 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.24061/2411-6181.1.2023.390 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21392 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено лінгвістичне та методичне забезпечення процесу оволодіння навичками англомовного академічного письма здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти “Доктор філософії”. Робота зосереджена на розробці лінгвометодичної підтримки формування та розвитку навичок, пов’язаних з англомовним академічним письмом для медичних цілей. Педагогічні ресурси для формування необхідних навичок базуються на різножанрових письмових дискурсах різних форматів. Комплект навчальних текстів і завдань розроблено відповідно до структурно-семантичних і жанрово -композиційних особливостей з використанням певних мовних моделей і структур науково-професійного характеру. Презентація мовного матеріалу здійснюється за допомогою певних мовних моделей і структур у різноманітних комунікативних ситуаціях у вигляді стійких нефразеологічних зворотів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Актуальні питання суспільних наук та історії медицини (спільний українсько-румунський науковий журнал) |
uk_UA |
dc.subject |
академічне письмо |
uk_UA |
dc.subject |
медичний дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
аспіранти |
uk_UA |
dc.subject |
навички письма |
uk_UA |
dc.subject |
дискурсивна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
методичне забезпечення |
uk_UA |
dc.title |
Linguistic and methodological support of developing academic writing skills of PhD medical students |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Лінгвометодичне забезпечення розвитку навичок академічного письма аспірантів-медиків |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |