Інтелектуальні Фонди БДМУ

Linguodidactic aspect of English multimedia content use in distance learning

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Bebykh, V.V.
dc.contributor.author Lapa, G.M.
dc.contributor.author Бебих, Валентина Володимирівна
dc.contributor.author Лапа, Галина Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-01-22T08:40:03Z
dc.date.available 2023-01-22T08:40:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 378.147:811.111
dc.identifier.other DOI: 10.24061/1727-4338.XXI.3.81.2022.12
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20638
dc.description.abstract The objective of the article – to justify the methodological principles and basic components of the model of teaching English in distance learning. Research materials and methods include a model of organizing distance learning, which involves the use of computer technology as the basis of learning and the use of multimedia content as an integrated component of the comprehensive methodological support for learning English, in particular the process of forming English speaking skills and abilities. The method of formal analysis as well as structural and comparative methods were used in the research. Conclusions. The effectiveness of these learning technologies use is determined by the specific tasks of studying the discipline and the expediency of their use to ensure the implementation of supporting functions, the main ones of which are: 1. Determination of the management degree of the student’s educational activity by the teacher at all levels. 2. Determination of the management degree of one’s educational activities by the student himself. 3. Statistical analysis of the results of educational activities, which ensures the avoidance of assessment subjectivism. 4. Indirect guidance of independent educational activities, which prevents psychological stress. 5. Providing a feedback system 6. Ensuring self-control. 7. Efficiency of processing the assimilation results of educational information. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – обгрунтувати методичні принципи та базові компоненти моделі викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання. Висновки. Ефективність використання зазначених технологій навчання обумовлена конкретними завданнями вивчення дисципліни та доцільністю їх використання для забезпечення реалізації підтримуючих функцій, основними серед яких є: 1. Детермінація ступеня управління навчальною діяльністю студента викладачем на всіх рівнях. 2. Детермінація ступеня управління своєю навчальною діяльністю самим студентом. 3. Статистичний аналіз результатів навчальної діяльності, який забезпечує уникнення суб’єктивізму оцінювання. 4. Опосередковане керівництво самостійною навчальною діяльністю, яке запобігає психологічній напрузі. 5. Забезпечення системи зворотного зв’язку. 6. Забезпечення самоконтролю. 7. Оперативність обробки результатів засвоєння навчальної інформації. uk
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Клінічна та експериментальна патологія uk_UA
dc.subject distance learning uk_UA
dc.subject computer technologies uk_UA
dc.subject English language uk_UA
dc.subject multimedia technologies uk_UA
dc.subject foreign language competence uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject комп’ютерні технології uk_UA
dc.subject англійська мова uk_UA
dc.subject мультимедійні технології uk_UA
dc.subject іншомовна компетенція uk_UA
dc.title Linguodidactic aspect of English multimedia content use in distance learning uk_UA
dc.title.alternative Лінгводидактичний аспект застосування англомовного мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Клінічна та експериментальна патологія [222]
    Український науково-медичний журнал «Клінічна та експериментальна патологія» – останні дослідження у вивченні клінічних та експериментальних аспектів етіології, патогенезу, клініки, діагностики, епідеміології, профілактики та лікування різноманітної патології, а також проблеми вищої медичної освіти. Журнал заснований у квітні 2002 року (Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ №6032 від 05.04.2002р.). Засновник і видавець: Буковинський державний медичний університет. ISSN 2521-1153 (Online), ISSN 1727-4338 (Print)

Показати скорочений опис матеріалу