Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
русский
українська
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace BSMU (Chernivtsy, Ukraine)
Search
Search:
All of DSpace
Підрозділи БДМУ
Кафедри
Педіатрії та дитячих інфекційних хвороб
Методичні рекомендації. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб
Нововведення. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб
Патенти. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб
Раціоналізаторські пропозиції. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб
Санітарно-просвітницька робота. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб
Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб
Тези. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб
Інформаційні листи. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 41 (Search time: 0.021 seconds).
previous
1
2
3
4
...
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2007
Показники гіперчутливості та гіперреактивності бронхів у верифікації тяжкої бронхіальної астми у дітей
Хільчевська, Вікторія Станіславівна
;
Богуцька, Наталя Казимирівна
;
Шахова, Ольга Олександрівна
2011
Показники лабільності бронхів різного калібру в школярів із тяжкою та середньо-тяжкою персистувальною бронхіальною астмою
Безруков, Леонід Олексійович
;
Богуцька, Наталя Казимирівна
;
Гарас, Микола Несторович
;
Чепура, Оксана Ярославівна
2011
Значение оценки алекситимии у детей школьного возраста, больных бронхиальной астмой
Богуцька, Наталя Казимирівна
;
Чепура, Оксана Яківна
2009
Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту «Крок 2. Загальна лікарська підготовка»
Богуцька, Наталя Казимирівна
;
Прунчак, Світлана Іванівна
2013
Кластерний аналіз динаміки успішності з педіатрії студентів-іноземців
Богуцька, Наталя Казимирівна
2011
Медико-психологічні аспекти реабілітації дітей із хронічною бронхолегеневою патологією
Богуцька, Наталя Казимирівна
;
Колюбакіна, Лариса Вікторівна
;
Хільчевська, Вікторія Станіславівна
;
Чепура, Оксана Яківна
2015
Результаты кластерного анализа когорты пациентов школьного возраста с бронхиальной астмой раннего и позднего начала в зависимости от ацетиляторного фенотипа
Богуцька, Наталя Казимирівна
2013
Застосування системи дистанційного навчання для підвищення ефективності підготовки студентів до ліцензійного іспиту «Крок 2. Загальна лікарська підготовка»
Тарнавська, Світлана Іванівна
;
Богуцька, Наталя Казимирівна
;
Прунчак, Н.І.
2013
Клінічно-психологічна характеристика раннього дебюту бронхіальної астми в дитячому віці
Богуцька, Наталя Казимирівна
2011
Педагогические методики активизации творческого компонента процесса обучения в высшем медицинском учебном заведении
Богуцька, Наталя Казимирівна
Discover
Author
8
Хільчевська, Вікторія Станіславівна
6
Безруков, Леонід Олексійович
6
Колюбакіна, Лариса Вікторівна
5
Гарас, Микола Нестерович
5
Колоскова, Олена Костянтинівна
4
Чепура, Оксана Яківна
3
Власова, Олена Василівна
3
Тарнавська, Світлана Іванівна
2
Прунчак, Н.І.
2
Чепура, Оксана Ярославівна
.
next >
Subject
7
діти
4
бронхіальна астма
1
алергійний риніт,
1
астма
1
бронхіальна астма раннього початку
1
внутрішньоутробне інфікування
1
гемолітична анемія
1
гендерні особливості
1
гіперсприйнятливість дихальних шл...
1
дистанційне навчання
.
next >
Date issued
22
2011
10
2013
2
2012
2
2015
1
2007
1
2009
1
2010
1
2014
1
2016
Has File(s)
37
true
4
false
.
next >