Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСидорчук, Анюта Степанівна-
dc.contributor.authorМоскалюк, В.Д.-
dc.contributor.authorСидорчук, Л.І.-
dc.contributor.authorСидорчук, І.Й.-
dc.date.accessioned2015-10-15T08:53:38Z-
dc.date.available2015-10-15T08:53:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn1681-2751-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9517-
dc.description.abstractУ цій статті обговорено аспекти самонавчання у традиційній та інноваційній освітніх системах. Особливу увагу приділено впровадженню компетентнісного підходу у викладанні за інноваційною педагогічною системою. Визначено основні групи компетентності медичного студента як майбутнього висококваліфікованого спеціаліста. Активізація самонавчання може бути можливою виключно за активної участі компетентного викладача, який впроваджує ідеї інноваційної педагогіки. Професійна компетентність пов’язана з соціальною, політичною (готовністю вирішувати проблеми), інформаційною (знаходження релевантних джерел), комунікативною та культурною (бажання та здатність жити й працювати у багатокультурному суспільстві). Організація мобільних програм обміну для медичних студентів може виконати завдання самоосвіти у медичному університеті.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.relation.ispartofseriesМедична освіта № 3 (додаток);С. 175-177.-
dc.titleАктивізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплінru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mosv_2014_3(dod.)__60 (1).pdf404.2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.