Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимофієва, Марина Пилипівна-
dc.date.accessioned2012-11-15T07:59:37Z-
dc.date.available2012-11-15T07:59:37Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3765-
dc.description.abstractДисертація присвячена дослідженню проблеми комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря. За результатами аналізу літературних джерел визначено психологічну структуру комунікативної компетентності особистості, запропоновано структурно-динамічну модель технології розвитку комунікативної компетентності сімейних лікарів. Проведене емпіричне дослідження рівнів комунікативної готовності майбутніх сімейних лікарів, виявило взаємозв’язок комунікативної компетентності досліджуваних та їх особистісних особливостей. Запропоновано модель психологічних умов і технології розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів, яка дозволяє забезпечити належний рівень професійної готовності відповідних фахівців. Розроблений у дослідженні комплекс прийомів розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів може бути використаний в організації навчання і перепідготовки відповідних спеціалістів у вищих навчальних закладах і системі післядипломної освіти.ru_RU
dc.publisherІнститут психології ім. Г.С. Костюка АПН Україниru_RU
dc.subjectсімейний лікарru_RU
dc.subjectпрофесійна компетентність лікаряru_RU
dc.subjectкомунікативна компетентністьru_RU
dc.subjectпартнерське спілкуванняru_RU
dc.subjectтренінгові технології розвитку комунікативної компетентностіru_RU
dc.subjectпсихологічні умови розвитку комунікативної компетентності особистостіru_RU
dc.titleПсихологічні умови розвитку комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаряru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тимофієва.PDF180.2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.