Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лорина Алімівнаuk
dc.contributor.authorКолоскова, Олена Костянтинівна
dc.date.accessioned2012-11-07T10:09:52Z
dc.date.available2012-11-07T10:09:52Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.otherУДК 616.24-002-053.37-07
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3646
dc.description.abstractНа підставі поглибленого клініко-параклінічного обстеження 177 пацієнтів грудного віку, що перебували на лікуванні в обласному стаціонарі з приводу гострих позалікарняних пневмоній, проспективно оцінена ефективність комплексної терапії з урахуванням клінічних і параклінічних прогностичних критеріїв тяжкості перебігу захворювання. Встановлено, що хворі, в яких при надходженні до стаціонару визначалися чинники ризику тяжкого перебігу захворювання (респіраторні розлади та ознаки зневоднення, а також підвищення рівня в сироватці крові альфа-1- ангигрипсину та феритину) вимагати як при поступленні, так і в подальшому більш інтенсивної терапії та тривалішого перебування в стаціонарі.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинський медичний вісникru_RU
dc.subjectгостра пневмоніяru_RU
dc.subjectчинники ризикуru_RU
dc.subjectдіти грудного вікуru_RU
dc.subjectефективність лікуванняru_RU
dc.subjectострая пневмонияru_RU
dc.subjectфакторы рискаru_RU
dc.subjectдети грудного возрастаru_RU
dc.subjectэффективность леченияru_RU
dc.subjectаcute pneumoniaru_RU
dc.subjectrisk factorsru_RU
dc.subjectinfantsru_RU
dc.subjecttreatment efficacyru_RU
dc.titleЗначення чинників ризику збереження тяжкості загального стану при пневмоніях у дітей грудного вікуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sc63.pdf3.4 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.