Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2551
Назва: | Роль і місце середніх загальноосвітніх навчальних закладів у структурі системи освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії |
Автори: | Горенко, Надія Сергіївна |
Ключові слова: | Буковина Австрія середня освіта інтелектуальний фільтр |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Науковий вісник Чернівецького університету: Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. 2011. Вип. 583-584 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор розглядає систему шкіл Буковини кінця XVIII - початку XX cm. як взаємодію дошкільної, початкової, середньої та вищої ланок, між якими існував певний спосіб закономірного зв'язку. Місце ланки загальної середньої освіти було промі.'жним МІЖ базовим початковим і елітним вигцим ступенями тогочасної освіти. Здійснюючи фундаментальну загальноосвітню підготовку на базі початкової освіти і проводячи .усорсткий відбір і відсів невстигаючих у процесі їх підготовки до навчання у ВИЗ, середні школи у такий спосіб виконували роль інтелектуального фільтру для Буковини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2551 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра суспільних наук та українознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Horenko_Rol.pdf | 233.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.