Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрценюк, Ольга Сидорівна-
dc.contributor.authorЮрценюк, О.С.-
dc.contributor.authorYurtsenyuk, O.S.-
dc.date.accessioned2021-08-04T07:41:52Z-
dc.date.available2021-08-04T07:41:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 616.89-008.45:159.938]-057.875-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/2413-0737.XXIV.1.93.2020.27-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17164-
dc.description.abstractРезюме. У статті проаналізовано динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів вищих навчальних закладів залежно від курсу навчання. Мета дослідження – визначити динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів. Матеріал і методи. Аналізували результати обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Встановлено, що у студентів IV курсу найбільше підвищився рівень особистісної тривожності (40,00%), рівень депресії (13,82%) та рівень нейротизму (7,64%) порівняно зі студентами інших курсів. Рівень алекситимії найбільше зростав у студентів III курсу (25,85%). Погіршення рівня ситуативної тривоги найбільше притаманне студентам II курсу навчання (32,56%). Висновки. Встановлено, що у студентів найбільш чутливими показниками ефективності лікування непсихотичних психічних розладів виявилися рівень ситуативної тривожності, алекситимії та депресії. Резюме. В статье проанализирована динамика уровней тревожности, депрессии, алекситимии и нейротизма у студентов высших учебных заведений в зависимости от курса обучения. Цель исследования – определить динамику уровней тревожности, депрессии, алекситимии и нейротизма у студентов. Материал и методы. Анализировали результаты обследования 1235 студентов. Применены методы: клинический, клинико-психопатологический, клинико-эпидемиологический, клинико-анамнестический, экспериментально-психологический и статистический. Результаты. Установлено, что у студентов IV курса больше повысился уровень личностной тревожности (40,00%), уровень депрессии (13,82%) и уровень нейротизма (7,64%) по сравнению со студентами других курсов. Уровень алекситимии больше всего вырос у студентов III курса (25,85%). Ухудшение уровня ситуативной тревоги наиболее характерны студентам II курса обучения (32,56%). Выводы. Установлено, что у студентов наиболее чувствительными показателями эффективности лечения непсихотических психических расстройств оказались уровень ситуативной тревожности, алекситимии и депрессии. Summary. The article analyzes the dynamics of levels of anxiety, depression, alexithymia and neuroticism in students of higher educational institutions depending on the course of study. Purpose of the study – determine the dynamics of levels of anxiety, depression, alexithymia and neuroticism in students. Material and methods. We analyzed the results of a survey of 1235 students. Methods applied: clinical, clinical-psychopathological, clinical, epidemiological, clinical and medical history, experimental psychological and statistical methods. Results. It was found that fourth-year students had a higher level of personal anxiety (40.00%), depression (13.82%) and neuroticism (7.64%) compared with other students. The level of alexithymia increased most among third-year students (25.85%). Deterioration of the level of situational anxiety is the most characteristic of students of the second year of study (32.56%). Conclusions. It was found that among students the level of situational anxiety, alexithymia, and depression turned out to be the most sensitive indicators of the effectiveness of the treatment of nonpsychotic mental disorders.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісникuk_UA
dc.subjectнепсихотичні психічні розладиuk_UA
dc.subjectдепресіяuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectалекситиміяuk_UA
dc.subjectнейротизмuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectнепсихотические психические расстройстваuk_UA
dc.subjectдепрессияuk_UA
dc.subjectтревожностьuk_UA
dc.subjectалекситимияuk_UA
dc.subjectнейротизмuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectnonpsychotic mental disordersuk_UA
dc.subjectdepressionuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.subjectalexithymiauk_UA
dc.subjectneuroticismuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleДинаміка рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів залежно від курсу навчанняuk_UA
dc.title.alternativeДинамика уровня тревожности, депрессии, алекситимии и нейротизма студентов в зависимости от курса обученияuk_UA
dc.title.alternativeDynamics of the level of anxiety, depression, alexithymia and neuroticism of students depending on the learning courseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті. Кафедра нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім. С.М. Савенка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BMV_2020_1_202.pdf266.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.