Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16572
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPopelyuk, Nataliia-
dc.contributor.authorPopelyuk, Oleksandra-Maria-
dc.contributor.authorПопелюк, Н.О.-
dc.contributor.authorПопелюк, О.-М.В.-
dc.contributor.authorПопелюк, Н.А.-
dc.contributor.authorПопелюк, А.-М.В.-
dc.date.accessioned2021-02-24T15:38:29Z-
dc.date.available2021-02-24T15:38:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherUDK 001.8:378:61-
dc.identifier.otherDOI 10.24061/2411-6181.2.2019.125-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16572-
dc.description.abstractЗона європейської вищої освіти будується на європейських традиціях відповідальності освіти перед суспільством; на широкому і відкритому доступі як до дипломної, так і післядипломної освіти; на освіті для розвитку особи і навчанні протягом всього життя. Метою даного дослідження є оцінка ролі наукових досліджень у вищій медичній школі, а також аналіз актуальності та необхідності вдосконалення проведення наукових досліджень у вищих медичних навчальних закладах. Матеріал, результати та обговорення. Відсутність державного фінансування наукових досліджень на початку і в середині 90-х спричинило відтік молодих талановитих вчених з університетів, що призвело до скорочення кількості і якості наукових досліджень. Багато університетів не змогли досягти стратегічних цілей, намагаючись пристосуватися до нових умов. У статті висвітлений стан та перспективи наукових досліджень у вищих медичних навчальних закладах України на основі порівняння досвіду різних установ, що зумовлює новизну статті. Створення університетських клінік як центрів інтеграції наукових, освітніх і медичних процесів сприяє формуванню академічної тріади як основи якості медичної освіти. Саме університетська клініка забезпечує високу якість класичних університетів і є передумовою для забезпечення клінічної вагомості вищої медичної освіти. Розвиток інноваційної складової дослідження вимагає більш тісної співпраці медичних університетів. Методи. У пропонованій статті використано порівняльний та описовий методи дослідження. Висновки. Таким чином стратегічні напрями розвитку наукових досліджень у вищих медичних навчальних закладах у першу чергу включають розвиток людських ресурсів, надання якісної медичної освіти, створення власних клінічних баз – університетських клінік, підвищення якості університетської науки і інтеграцію в міжнародне наукове співтовариство. Зона европейского высшего образования строится на европейских традициях ответственности образования перед обществом; на широком и открытом доступе как к додипломному, так и последипломному образованию; на образовании для развития личности и обучении в течение всей жизни. Цель статьи. В статье освещено состояние и перспективы научных исследований в высших медицинских учебных заведениях Украины. В статье освещено состояние и перспективы научных исследований в высших медицинских учебных заведениях Украины на основе сравнения опыта различных учреждений, что определяет новизну статьи. Методы. В предлагаемой статье использованы сравнительный и описательный методы исследования. Выводы. Таким образом, стратегические направления развития научных исследований в высших медицинских учебных заведениях в первую очередь включают развитие человеческих ресурсов, предоставление качественного медицинского образования, создание собственных клинических баз университетских клиник, повышения качества университетской науки и интеграцию в международное научное сообщество.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАктуальні питання суспільних наук та історії медициниuk_UA
dc.subjectвища медична освітаuk_UA
dc.subjectуніверситетська клінікаuk_UA
dc.subjectнаукові дослідженняuk_UA
dc.subjectвысшее медицинское образованиеuk_UA
dc.subjectуниверситетская клиникаuk_UA
dc.subjectнаучные исследованияuk_UA
dc.titleScientific researches – catalyze а qualitative higher medical educationuk_UA
dc.title.alternativeНаукові дослідження – каталізатор якісної медичної освітиuk_UA
dc.title.alternativeНаучные исследования – катализатор качественного медицинского образованияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра анатомії людини ім. М.Г. Туркевича

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSN_2_2019_102.pdf332.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.