Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16155
Title: Роль тестового комп’ютерного оцінювання при складанні підсумкового модульного контролю
Other Titles: Роль тестового компьютерного оценивания при сдачи итогового модульного контроля
The role of evaluation in computer-based testing for a successful module control
Authors: Бодяка, Володимир Юрійович
Іващук, Олександр Іванович
Чупровська, Ю.Я.
Гушул, Іван Ярославович
Бодяка, В.Ю.
Иващук, А.И.
Чупровская, Ю.Я.
Гушул, И.Я.
Bodiaka, V.Yu.
Ivashchuk, O.I.
Chuprovska, Yu.Ya.
Hushul, I.Ya.
Keywords: тестовий комп’ютерний контроль
традиційне усне опитування
тестовый компьютерный контроль
устный ответ
computer-based testing
traditional verbal questioning
Issue Date: 2018
Publisher: Буковинський медичний вісник
Abstract: Мета дослідження – вивчити ефективність оцінки рівня знань студентів на підсумковому модульному контролі за допомогою тестового комп’ютерного контролю та визначити взаємозв’язок із традиційним усним опитуванням. Матеріал і методи. Для реалізації поставленої мети нами, перед складанням модульного контролю з дисциплін “Онкологія” та “Радіаційна медицина”, проведено тестовий комп’ютерний контроль за участю 206 студентів V курсу спеціальностей «Лікувальна справа» та «Педіатрія». Тестовий комп’ютерний контроль з “Онкології” складає 824 запитання при 90 загальних годинах, розрахованих на вивчення предмета, а з “Радіаційної медицини” – 306 при 45 загальних навчальних годинах. Правильна відповідь на 90% запитань та більше оцінювалася оцінкою – “5”, на 80-90% – “4”, на 60-80% – “3”. Усну відповідь студентів оцінювали одні і ті самі викладачі впродовж усього модульного контролю, згідно з критеріями оцінки знань, визначених відповідними робочими програмами навчальних дисциплін. Результати. Підсумовуючи результати проведеного дослідження, слід зазначити, що тестовий комп’ютерний контроль має досить важливе значення в оцінюванні рівня знань студентів під час проведення підсумкового модульного контролю. Проте згідно з отриманими результатами дослідження, необхідно визначити оптимальну кількість запитань, при якій різниця кількості балів порівняно з традиційною усною відповіддю буде невірогідна. Висновки 1. Об’єктивність оцінювання рівня знань студентів, на підсумковому модульному контролі, залежить від кількості тестових завдань. 2. Між оцінкою рівня знань студентів за допомогою тестового комп’ютерного контролю та традиційною усною відповіддю існує прямий кореляційний зв’язок середньої сили.
Цель исследования – изучить эффективность оценки уровня знаний студентов на итоговом модульном контроле с помощью тестового компьютерного контроля, а также определить взаимосвязь с традиционным устным опросом. Материал и методы. Для реализации поставленной цели нами, перед сдачей модульного контроля из предметов “Онкология” и “Радиационная медицина”, проведен тестовый компьютерный контроль при участии 206 студентов V курса специальностей «Лечебное дело» и «Педиатрия». Тестовый компьютерный контроль из “Онкологии” насчитывает 824 вопроса при 90 общих часах, рассчитанных на изучение предмета, а из "Радиационной медицины" – 306 при 45 общих учебных часах. Правильный ответ на 90% вопросов и больше оценивалась оценкой – “5”, на 80-90% – “4”, на 60-80% – “3”. Устный ответ студентов оценивали одни и те же преподаватели на протяжении всего модульного контроля, согласно критериев оценки представленных у соответствующих рабочих учебных программах. Результаты. Подытоживая результаты проведенного исследования следует отметить, что ТКК имеет достаточно важное значение в оценивании уровня знаний студентов во время проведения итогового модульного контроля. Однако, согласно полученных результатов исследования, необходимо определить оптимальное количество вопросов, при котором разница количества баллов сравнительно с устным ответом будет недостоверна, независимо от общего количества часов отведенных на изучение предмета. Выводы. Следовательно, объективность оценивания уровня знаний студентов, на итоговом модульном контроле, зависит от количества тестовых заданий.
Material and methods. To achieve the target goal, before passing the module control on the subjects “Oncology” and “Radiation Medicine”, an evaluation of computer-based testing with the participation of 206 students of the 5th year on the specialties "General Medicine" and "Pediatrics" was conducted. The evaluation on “Oncology” included 824 questions designed for 90 guided learning hours per subject, and on "Radiation Medicine" – 306 questions for 45 guided learning hours per subject. The correct answers to 90% of questions and more was estimated by rating – “5”, 80-90% – “4”, 60-80% – “3”. The oral response of students was evaluated by the same teachers throughout the entire module control, according to the evaluation criteria provided by the relevant study programs. Results. Summing up the results of the study it should be noted that testing is quite important in assessing the level of knowledge of students during the final module control. However, according to the results of the study, it is necessary to determine the optimal number of questions in which the difference in the number of points compared with the oral answer will be unreliable, regardless of the total number of hours devoted to the study of the subject. Conclusions. Consequently, the objectivity of assessing the level of knowledge of students, on the final modular control, depends on the number of test tasks.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16155
Appears in Collections:Статті. Кафедра онкології та радіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БМВ_2018_4_154.pdf316.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.