Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16051
Title: Гендерні відмінності особистісної адаптації студентів до навчання на 3-му курсі
Other Titles: Гендерные отличия личностной адаптации студентов к обучению на 3-ем курсе
Gender differences of the 3rd year student's personal adaptation to studying
Authors: Міхєєв, Андрій Олександрович
Попович, В.Б.
Тимофієва, Марина Пилипівна
Яковець, Кароліна Іванівна
Михеев, А.А.
Попович, В.Б.
Тимофиева, М.П.
Яковец, К.И.
Mikheiev, A.A.
Popovych, V.B.
Timofiieva, M.P.
Iakovets, K.I.
Keywords: гендер
соціалізація
адаптація
комунікативність
студенти
навчання
гендер
социализация
адаптация
коммуникативность
студенты
обучение
gender
socialization
adaptation
communicativeness
students
studying
Issue Date: 2017
Publisher: Буковинський медичний вісник
Abstract: У статті висвітлено результати дослідження гендерних відмінностей адаптації студентів медичних факультетів, що навчаються на 3-му курсі. Показано, що в більшості студентів досить низький рівень соціально-психологічної адаптації, який не залежить від статі. У дівчат рівень нервово-психічної стійкості набагато вище, ніж у юнаків, відповідно п'ята студентка та третій студент за умов навчання у вищому медичному навчальному закладі спроможні швидко адаптуватися, комунікабельні і неконфліктні. Практично половина дівчат дотримуються загальновизнаних норм та правил, а студентам чоловічої статі такий показник притаманний лише кожному п'ятому опитаному. Для більшості студентів незалежно від статі не притаманна схильність до відхиленої поведінки та правопорушень.
В статье освещены результаты исследования гендерных отличий адаптации студентов медицинских факультетов, которые учатся на 3-ем курсе. Показано, что у большинства студентов довольно низкий уровень социально-психологической адаптации, который не зависит от пола. У девушек уровень нервно-психической стойкости намного выше, чем в юношей, соответственно пятая студентка и третий студент при условиях обучения в высшем медицинском учебном заведении способны быстро адаптироваться, коммуникабельны и неконфликтны. Практически половина девушек соблюдают общепризнанные нормы и правила, а студентам мужского пола такой показатель присущий лишь каждому пятому опрошенному. Для большинства студентов независимо от пола не присуща склонность к отклонениям поведения и правонарушениям.
The key problem of the article is the results of a research about gender-sensitive adaptation of the 3rd year students of medical faculties to studying. Most of the 3rd year students regardless of gender have a lower level of social and psychological adaptation. There is a higher level of neuro-psychological stability of female students than male ones. Every third male student and fifth female student are able to adapt relatively quickly to the learning environment of higher medical schools, they are sociable and non-conflict. Almost half of the girls follow accepted norms and rules while only one in five surveyed boys did the same. Most students, regardless of the gender, are not predisposed to inadequate behavior or transgressions of the law.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16051
Appears in Collections:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БМВ_2017_2_ч.1_173.pdf260.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.