Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13008
Title: Моніторинг підготовленості студентів-медиків шостого курсу до складання тестового ліцензійного іспиту: Крок-2
Authors: Ортеменка, Є.П.
Keywords: медицина,
вища освіта,
моніторинг знань,
тестовий ліцензійний іспит «Крок 2»
Issue Date: 2017
Publisher: Зб. наук. праць матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад –доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад», (25 травня 2016 р., м. Київ, Національний авіаційний університет ].
Abstract: З метою оптимізації підготовки студентів до складання тестового ліцензійного іспиту (ТЛІ) «Крок 2» проведений етапний моніторинг знань студентів 6 курсу (спеціальність «лікувальна справа») з педіатрії. Аналіз результатів заключного тестування за загальною педіатричною базою ТЛІ «Крок 2» показав значне покращення рівня підготовленості студентів (71,2% правильних відповідей при тестуванні викладачем за програмою «Cascade» та 86,0% вірних відповідей за даними самотестування у середовищі дистанційного навчання «Moodle») наприкінці циклу відносно вхідного рівня знань (56,1% позитивних результатів) (Р<0,01). Позитивні результати заключного комп’ютерного тестування студентів асоціювали з активністю їх роботи на сервері дистанційного навчання (r=0,6; P=0,005). На підставі статистичного аналізу доведена доцільність самостійної роботи студентів-медиків у середовищі дистанційного навчання «Moodle», а також необхідність регулярного моніторингу викладачами даного виду студентської роботи.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13008
Appears in Collections:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ортеменка.pdf310.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.