Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілоус, Т.М.-
dc.contributor.authorГарас, М.Н.,-
dc.contributor.authorЛегкун, Г.В.-
dc.date.accessioned2017-10-17T10:43:06Z-
dc.date.available2017-10-17T10:43:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.other378.147: [378.016:616–053.2-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12938-
dc.description.abstractНаведено результати анонімного опитування студентів-випускників медичного університету, які вивчали педіатрію з елементами впровадження проблемно-орієнтованого навчання у межах грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ (тренінг з уникнення лікарських помилок). Установлено, що, на думку студентіввипускників, основними позитивними рисами проблемно-орієнтованої методики вивчення дитячих хвороб є: командний характер роботи, можливість відкритої дискусії, реалістичність та практична спрямованість випадків, мультидисциплінарний підхід до віртуального пацієнта з розвитком клінічного мислення, а також можливість самостійного прийняття рішень і аналіз їх адекватності. Зазначено, що 86–92 % випускників запропонували розширити впровадження методики проблемно-орієнтованого навчання на випускному курсі за рахунок використання розгалужених варіантів клінічних випадків.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherПроблеми безперервної медичної освіти та науки.ru_RU
dc.relation.ispartofseries№1;-
dc.subjectпроблемно-орієнтоване навчання,ru_RU
dc.subjectмедична освіта,ru_RU
dc.subjectстуденти,ru_RU
dc.subjectпедіатріяru_RU
dc.titleДосвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. вітч стаття журнал ХМАПО-С16-20.pdf499 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.