Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХребтій, Г.І.-
dc.date.accessioned2017-07-12T12:24:43Z-
dc.date.available2017-07-12T12:24:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 378.147.227-378.147.34-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12595-
dc.description.abstractСеред інноваційних технологій, які активізують навчальний процес, сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, у даний час найбільш часто використовуються: метод ситуаційного аналізу, що полягає в аналізі конкретних ситуацій (ситуаційні задачі, ситуаційні вправи), метод ситуаційного навчання – метод кейсів, метод навчальної дискусії, метод програвання ролей, ігрове проектування. Вищезазначені методики, а також метод клінічних рольових ігр активно впроваджуються в практику кафедри внутрішньої медицини, фізичної реабілітації та спортивної медицини Буковинського державного медичного університету.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинський медичний вісникru_RU
dc.subjectклінічне мисленняru_RU
dc.subjectметод кейсівru_RU
dc.subjectметод наукової дискусіїru_RU
dc.subjectметод навчальної гриru_RU
dc.subjectклиническое мышлениеru_RU
dc.subjectметод кейсовru_RU
dc.subjectметод научной дискуссииru_RU
dc.subjectметод учебной игрыru_RU
dc.subjectclinical thinkingru_RU
dc.subjectсase methodru_RU
dc.subjectthe method of scientific discussionru_RU
dc.subjectthe method of training gameru_RU
dc.titleІнноваційні технології, направлені на розвиток клінічного мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66.pdf281.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.