Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12430
Title: Методичні підходи викладання хімії на підготовчому відділенні для громадян України у Буковинському державному медичному університеті
Authors: Перепелиця, Олеся Орестівна
Keywords: слухачі підготовчого відділення
тип мислення
викладання хімії
методичні підходи
слушатели подготовительного отделения
тип мышления
преподавание химии
методические подходы
students
mindset
teaching chemistry
methodical approaches
Issue Date: 2014
Publisher: Буковинський медичний вісник
Abstract: У статті розглянуто методичні підходи при викладанні курсу хімії за умов обмеженої кількості годин слухачам із різними навчальними можливостями, що навчаються на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету. За результатами діагностики рівня сформованості розумових дій виділено три групи підлітків – з творчим, конструктивним та репродуктивним типом мислення. Пропонується на заняттях, що охоплюють ґрунтовні, базові теми, використовувати пояснювально-ілюстративне навчання з елементами проблемності, а в групах слухачів із творчим-конструктивним типом мислення в розділах, що є логічним завершенням базових тем, застосовувати метод випереджаючих знань. Систематизацію і структуризацію навчального матеріалу здійснювати шляхом використання графологічних схем та таблиць. Рекомендується опрацювання навичок здійснювати в усіх групах слухачів, незалежно від рівня знань, при цьому, у групах з творчим-конструктивним типом мислення ще й додатково вирішувати завдання, що є змодельованими реальними ситуаціями та задачі підвищеної складності. Позааудиторну самостійну роботу організовувати з урахуванням різних навчальних можливостей підлітків шляхом розробки диференційованих за рівнем складності завдань.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12430
Appears in Collections:Статті. Кафедра медичної та фармацевтичної хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf348.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.